2011. március 7., hétfő

A nagy zabálás

Nem tagadom, vannak ilyen napok. Mióta itt vagyok, talán egyszer fordult ez elő, és tegnap megint.
Vasárnap viszonlyag korán keltem, mert a szombat esti karnevál után (amiről Ax részletesen ír a blogjában) viszonlyag hamar kerültem ágyba, így jól kialudtam magam.
Vasárnapra azt terveztük, hogy elmegyünk a Plenilunioba, mert Ax botmixert akart venni a hétfőn főzendő képosztaleveshes. (a káposztaleves kúra kibírható, ha az ember pépesíti a levest, így egyfajta zöldség rkémlevesként fogyasztva, még finom is).
Szóval botmixer, és mivel hónap első vasárnapja volt, gondoltuk, hogy a botmixert megvesszük a SAturnba (vagy Media Markt- mindkettő van a Planiben) és mivel ott van Mercadona is, ezlért a zöldségeket is meg tudjuk venni. Hát hogyne!
Na, el is indultunk olyan 11 felé, mivel előtte még skypoltam egy kcisit meg megcsodáltam Bogyesz gyönyörű képeit, amit Zoli készített szombaton. Bogyesz ugyanis fiatal évgyőztes lett, és a távollétemben Jani és Zoli mentek el az agárvacsorára.
Na, szóval 11 felé elindultunk, és mivel még nem ittam kávét, és Ax el akarta kerülni, hogy a maja naptárnál jelzett időpontnál hamarabb eljöjjön a világvége, ezért gyorsan a Starbuckshoz kísért, ahol kárpótlásul kapott egy white chocolate cookiet, míg én a kávémat és a cineman roll-omat (fahéjas csiga) fogyasztottam. Ezután nézelődtünk sokat, voltam Punto Romában, Blancoban, de nem vettem semmit. A Primarkban Axel viszont vett egy türkiz pulcsit, ami azért érdekes, mert Primarkban nem nagyon vásárolunk (illetve Ax tuti nem), de hát ugya a kivétel erősíti a szabályt. Megvettük a Saturnban a otmixert, meg Ax vett wireless (vezeték nélküli) egeret és billentyűzetet a gépéhez és szűrőt a kamerájához. Közben megállapítottuk, hogy a Mercadona zárva van (ez érdekes), úgyhogy zöldségvásárlási terveink kútba estek. Viszont ha már ott voltunk, bementünk a SushiTokyoba enni. Ez egy japán-kínai étterem, egyszer már voltunk itt, akkor hármasban Beával. Most is jó volt itt enni! Ugyan nem vagyok oda a sushiért, de szerencsére itt nem csak ez van. Persze néhány makit letoltam, majd jött egy finom leves bambuszrüggyel és shitake gombával (érdekes itt nincs csípős leves, sőt általában a kínai kaják abszolút nem csípősek, inkább édesek). A leves mellé tettem 3 tavaszi tekercset is. Másodiknak szedtem a pikáns csirkeszárnyakból, az édes-savanyú csirkéből, egy kis tésztával, meg sült zöldséggel. Ja, és hogy jól záruljon az ebéd desszertre sült fagyit, (a fagyit keményre fagyott állapotban belemártják lisztből, keményítőből és vízből készült tésztába, majd nagyon forró olajban hirtelen kisütik, és azonnal lehűtik, így nem olvad el) és pudingot ettem. Alig bírtunk felállni az asztaltól!
Hazafele megállapítottuk, hogy a Dia% sincs nyitva, úgy látszik, annak ellenére, hogy hónap első vasárnapja van, mégsem nyitott ki minden. Sebaj, akkor kedden kezdjük a levesezést.
Hazaérve kipihegtük magunkat, Axel beüzemelte a szerzeményeit, és csendben emésztve én a laptopon neteztem, Axel meg a számítógépnél szüttyögött. 6 fele elhatároztuk, hoyg megnézzük a Rango-t a moziban. Igen ám, de sajnos a 6-os előadást lekéstük, és it tnem ismerik a 7 órás másorkezdést, a következő meg 8-kor volt esedékes. Nem baj, majd arra elmegyünk.
Fél 8 fele összekészülődtünk, de valahogy mégsem volt kedvünk moziba menni. Viszont én nagyon mentem volna sétálni egyet, így elindultunk..és a rambláig le is sétáltunk. (kb 500 m). Itt bementünk a burger Kingbe és ettünk egy snack boxot meg 1-1 fagyit. Nehogy korogjon a gyomrunk. Majd ezután még mindig nem volt kedvünk hazamenni és lesétáltunk a Barrio del Purtóig. Meglepő módon sokan voltak az utcán, a spanyolok szeretnek kimoszdulni, pláne, ha jó az idő. Annyira nem votl hideg, (persze spanyol szemmel nézve az volt), és sokan gondolták azt, hogy vacsi előtt (spanyolok általában 10-kor vacsoráznak) még sétálnak eggyet. Mi a Dominos pizzáig sétáltunk le, majd elhatároztuk, hogy elvégzünk egy tudományos kísérletet. Egyrészt leteszteljük, hogy a Domino's pizza is olcsóbb, ha nem telefonon vagy neten rendeljük, hanem odasétálunk, majd összehasonlító értékelést végzünk a Telepizzával, amit pénteken teszteltünk.
Úgyhoyg vettünk egy pizzát. A teszthez otthoni környezetre van szükség, ezért apizzát hazavittük, majd leültünk a Tv elé, megnéztük a Belső embert (Clive Owen, Denzel Washington) és elfogyasztottuk a pizzát. Nem volt rossz.
Megint degeszre ettük magunkat! De nem baj, így legalább hamarabb el lehet aludni, mint ha a korgó gyomrodat hallgatnád órákig...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése