2011. január 20., csütörtök

Invierno (tél)

Tudomásul kell vennünk hogy az északi fékltekén az ősz szeptemberben kezdődik, a tél decemberben, a tavasz márciusban (úgy nagy vonalakban).
tehát, mivel Spanyolország is az északi féltekén helyezkedik el, ilyenkor bizony itt is tél van.
Ami azt jelenti, hogy itt is van fűtés, itt is lehet kapni téli kabátot, stb. nem mondom, a magyar viszonyokhoz képest nem olyan kemény reggel 4-5 fokra ébredni, napközben pedig 10 fokban sétálni, mégis a hőérzet, az közelít az otthonihoz, vagyiks, hideg van. Persze, ha Málagában élnék, akkor ez talán nem tűnne fel annyira, ott most is 16 fok van. (fúj- nagyon irigylem őket).
Mindezek ellenére, meg kell, hogy mondjam, nagyon sokat fázom Madridban.
Hogy miért?
1. Nem hoztam papucsot és még nem vettem. (sajnos, de már Ax felhívta a figyelmemet egy Real Madridos papucsra itt a közelben egy cipőboltban)
2. Valahogy itt minden hideg- szerintem nem olyan a szigetelés, mint otthon, illetve valószínűleg az anyagok mások, mint otthon. De tényéeg hideg van a lakásban.
3. Hozzászoktam, hoyg nem egyedül alszom- most egyedül kell aludnom, húsvétig biztosan
4. Nem hoztam el az ágymelegítőmet
5. A macskám nem ugrik rám reggelente, hoyg doromboljon
6. Nincs mikro a konyhában, így a kávémat nem tudom megmelegíteni, ha az blogírás közben kihűl.
Tehát aki azt hiszi, hogy itt mindig meleg van, az alaposan téved. Mondjuk, még mindig jobb, mint otthon tocsogni a latyakban. meg itt nicnsenek mínuszok sem. Csak hideg. Száraz, tiszta hideg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése