2011. április 1., péntek

Elfoglaltságok

Hihetetlen, de az elmúlt napokban egyszerűen nem volt időm írni. Vicces, mi? Pedig elvileg egész nap otthon lennék, vagy micsoda.
Az a helyzet, hogy felpörögtünk. Mármint az előkészületekkel. Albélretet néztem (még nincs végleges, de heteken belül lesz), és megkezdtük az üzlet előkészítését is.
Van már Facebook oldalunk (Loco por mascotas), blogunk és szórólap mintáink is. Ez utóbbiak, ha minden igaz, hamarosan nyomdába is kerülnek. Magam sem gondoltam, de valóban ezek a dolgok elveszik az időmet- nem is annyira a megvalósítás, mint a kigondolás tart sokáig. De engem nem zavar, örülök neki, hogy tartanak az előkészületeink.
Közben tegnap Madridba beköszöntött a nyár. Itt alattomosan ezt tavasznak hívják (23 fok volt), de tudjuk, hogy nekünk ez a nyár. Az itteni nyárnak nevezett 42 fokot nem tudom hogy fogom majd hívni...mindenesetre, hogy ismét a Harley Davidson és a Marlboro man c. filmből idézzek: rügyeznek a csajok, büdösödik a tornacipő... Előbbinek Axel örül nagyon, az utóbbinak szerintem senki sem. A nyár örömére tegnap bementem csavarogni a városba és Beával ébdeltem. Beával majd egy hónapja nem találkoztunk, mióta "szünetet tartanak Axellal", és jó volt beszélgetni vele, meg egy kicsit csavarogni. Azt szeretem, hogy Madridban mindig van 1-1 környék amit az ember felfedezhet. Most ezzel én is így voltam, az M30-as autópálya (autóút) fölött gyalog pl. még sosem sétáltam át (max autóval közlekedtem felette), és még sosem voltam a Corazón de la Maria (Metro Alonso XIII) környékén, de nagyon tetszett. Inkább irodák vannak errefelé, meg sok üzlet és étterem, és egy ilyen szép tavaszi/nyári napon nagyon jó volt kizsongani, beülni egy jó kis étterembe és ebédelni egy menüt. A Vips-et választottuk- Vips-ben utoljára 2003-ban voltam, legalábbis menüt enni biztosan. A Vips egy étteremlánc (3 része van: Vips- főként mediterrán és nemzetközi konyha, Ginos olasz és Wok-japán és ázsiai konyha). A menü 10,85 EUR, ami átlagosnak mondható árMmadridban, viszont nagy a választék és finomak az ételek. Bea amúhgy elpanaszolta, hogy náluk márciusban 20%-al visszaesett a forgalom a tavalyi év márciusához képest, dehát ezen nagy meglepetés nincsen- itt is sok mindenen igyekszenek spróolni az emberek. De ha gonosz akarok lenni, akkor azt is mondhatnám, hogy nem csodálom, ha én egy festésért és egy éppen hogy vágásért fizettem 35 EUR-t, (rövid hajra ráadásul), akkor el tudom képzelni, hogy hosszú hajra simán elkérnek egy 50-est. Mondjuk itt Cosladában 30 EUR-t kérnek el egy melír, festés, szárítás vágásért, és ez kb. az átlagos ár. Meg a forgalom valszeg azért is esett vissza, mert lehet, hogy a takarékosság jegyében Beáék ügyfelei nem hetente, hanem uram bocsá' két hetente járnak csak fodrászhoz. Nem viccelek: itt a nők nem havonta-6 hetente járnak fodrászhoz, hanem hetente, vagy hetente 2x. Persze, lehet én vagyok az igénytelen, én havonta jártam fodrászhoz Magyarországon...na mindegy, ez csak egy elmélkedés volt.
Szóval itt a tavasz, itt a nyár és ez nagyon jó! Ugyan az üsszes nyári cuccom és ruhám Maygarországon van, de sebaj.
Az elmúlt 2 napban megint volt egy kis mélypontom lelkileg, elég nehéz napokon vagyok túl. Igen, bennem is van félsz, hogy mindent feladni készülünk otthon. Igen, tény, hogy sokat kockáztatunk. De hiszek magunkban és hiszek abban, amit kitaláltunk. És menni fog.
Szerencsémre Zoli és Babu vígasztaló szavai átsegítettek a nehezéén, így ma már újra a régi vagyok. Mindketten értik és átértzik a helyzetemet- hiszen voltak hasonló cipőben. És mindemellett elég jól ismernek engem. Ez jó. Jó, hogy vannak, jó, hogy mellettem állnak. Szerencsés vagyok!
A volt kollegámnak a héten végre sikerült egy új munkahelyet találnia (igazából egy belső pozíciót pályázott meg siekrrel). Nagyon örültem neki. Drukkoltam, hogy sikerüljön, ő is nehéz időszakon van túl. Az ő sikere, érdekes módon, nekem is erőt adott ahhoz, hogy ne adjam fel, mert sikerülni fog.
Ma azt hiszem, ez így is lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése