2011. augusztus 5., péntek

Az elsők

Minden „első” egy mérföldkő az életben, és tegnap több ilyen „elsőn” is átestem.

Először is, Jani szórólaposztása remek ötletnek bizonyult, mert tegnap jelentkezett az első ügyfelem a kozmetikába! HIHETETLEN! Komolyan azt sem tudtam mit mondjak, mikor felhívott délelőtt. Ráadásul, hogy még egy első legyen a dologban mindjárt egy Angóra-nyuszit kellett lenyírnom.

A találkát délutánra beszéltük meg, úgyhogy munka után összeszedtem a cókmókjaimat és átugrottam a lányzóhoz- pár utcával arrébb, Valdeaveroban lakik.

A nyuszi valami tüneményes volt! Fehér, barna folttal az orrán, a feje búbján és a háta közepén. Viszonylag rendben volt tartva, hiszen eddig is kozmetikushoz hordták, de ahová eddig vitték ott mindig bealtatták, és ő ezt most szerette volna elkerülni. A nyuszi a nyírás alatt végig meglehetősen nyugodt volt, magam is meglepődtem. Előtte még Jani segítségével egy gyorstalpaló nyúlnyíró tanfolyamot is megnéztem youtube.on. Igazából az eredménnyel elégedett vagyok, mert jó lett a nyuszi, bár kell majd vennem egy 3-as nyírófejet, hogy rövidebbre tudjam legközelebb nyírni a szőrét. Meg is fürdettem. Ez nagyon jól ment és utána a szárítás is. Vennem kell majd egy új ollót, aminek hegye és éle is van, és legközelebb nem lehetek olyan rutintalan hogy a sampont és a szárítót otthon felejtem- de az előzetes megbeszélésen fürdésről nem volt szó. De mindegy, megoldottuk.

Amúgy a lánynak, akié a nyuszi van egy perzsamacskája és egy yorkija is, remélem ezentúl minden állatkáját én nyírom.

Első kozmetikusi keresetem 20 euró. Lehet nem sok, de én végtelenül büszke vagyok és nagyon örülök neki.

Remélem ez azt jelenti, hogy egy üzlet beindult :o)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése